Troeven van De Kreeft

Lidmaatschap

Naast je lidmaatschap bij de club ben je automatisch ook aangesloten bij de Belgische duikfederatie die onderdeel is van CMAS. Je bent dan verzekerd in binnen- én buitenland.

Begeleiding op maat

Onze ervaren instructeurs staan klaar om je op je eigen tempo de kneepjes van het vak te leren. De theorie- en praktijklessen vinden wekelijks plaats in het zwembad en lopen van september t.e.m juni.

Duikmateriaal

De club beschikt over heel wat duikmateriaal dat steeds ter beschikking staat van de leden tijdens de trainingen in het zwembad.

Vriendschappen

Word je lid van Diepzeeduikclub De Kreeft, dan heb je er in een haverklap een hele vriendengroep bij.

Clubduiken en clubreizen

Regelmatig organiseren we clubduiken en gaan we duiken in open water. Als afsluiter van het duikseizoen gaan we op clubreis.