Vulstation De Kreeft

In Eeklo kan je 24/24, 7/7 vullen aan het vulstation met jouw vulkaart van Diepzeeduikclub De Kreeft! Je kan zelf je duikfles vullen tot 200 BAR of 300 BAR.

Onze installatie is een laatste generatie compressor van BAUER die eveneens gecertificeerd is met het "PURE AIR"-label. De ademlucht is beschikbaar aan ons autonoom vulstation in het zwembad "Verbauwenbad".

Met jouw persoonlijke vulkaart heb je er een nieuw vulstation bij in het Meetjesland. Niet enkel handig maar ook nog goed voor de duikgemeenschap. Zo help je mee onze 45-jarige club nieuwe jonge duikers op te leiden in het prachtige zeeland.

Onze vulkaart kost € 40 en daarvoor krijg je 30 vullingen. Voor een 12L fles van 50 BAR naar 220 BAR heb je ongeveer 3 vullingen nodig. Dit komt ongeveer uit op € 4 voor 1 fles vulling. Is je fles nog half gevuld? Dan heb je ook minder vullingen nodig.

Voor de leden van onze duikclub doen we een extra inspanning en sponseren we de helft van de originele aankoopprijs. Een vulkaart kost dan maar € 20 of € 2 voor 1 flesvulling.

TIP: Voor grootverbuikers is het misschien wel handig om 2de lid te worden in onze club (89 €/jaar).

Ben je onderweg naar Zeeland vanuit het Meetjesland? Dan is ons vulstation jouw ideale vulplaats. Onze ademlucht is eenvoudig bereikbaar met de auto.