Aangepaste zwembadregeling

Naar aanleiding van de wereldwijde COVID-19 pandemie zijn er vanuit Stad Eeklo een aantal aangepaste richtlijnen over het gebruik van het zwembad. Om hieraan tegemoet te komen hebben we een aangepaste kalender opgesteld voor wie wanneer kan komen trainen in functie van de aankomende proeven en examens.

05/02 12/02 19/02 26/02 05/03 12/03 19/03 26/03 02/04 09/04 16/04 23/04 30/04
K1* X X X X X X X X X
K2* (Examen) X
K2* X X X X X X X X X
K3* (Examen) X X X
Onderhoudsklas X X X X X X X X X X
K4* X X X X X X X X X
AI (Examen) X X X X X X X

Dit alles gaat door mits naleving van de volgende afspraken:

• Het zwembad wordt verdeeld in 4 banen waar telkens een vaste groep van 4 personen mag zwemmen.
  • De startplaats van de groepen is beurtelings in het diep en in het ondiep gedeelte.
  • De sportbubbel van 4 betreedt samen het zwembad, kleedt zich samen of individueel om, doucht individueel of samen en verlaat ook samen het zwembad. Deze groep is gedurende de hele periode onveranderlijk en contacten tussen of wijzigingen binnen de groepen zijn niet toegestaan.
  • Bij het sporten traint deze bubbel samen in één baan of in een gedeelte van het zwembad met in achtneming van alle noodzakelijke maatregelen om afstand te bewaren van andere sportbubbels.
  • Iedereen moet zich op voorhand inschrijven via de website van de kreeft (inloggen en activiteiten selecteren) waarna de groepen zullen gevormd worden.
  • De eerste ingeschrevenen hebben voorrang op de laatste en er mogen maximum 32 personen binnen.
  • Elke groep van 4 gaat apart binnen in het zwembad om tussen 21u45 en 21u50.
  • Schoenen worden uitgedaan in de foyer voor het betreden van het zwembad.
  • Er mag GEEN gebruik gemaakt worden van de individuele kleedcabines.
  • Voor de training kleden we ons om in het zwembad aan de de kant van de parking (dus niet op de tribune).
  • Na de training men zich omkleden in de kleedkamers 2 en 3.
  • Het duikmateriaal van de club, onze karren dus, zullen beschikbaar zijn in het zwembad.